Pumpa vode
Ukoliko ste zainteresirani za neki od dijelova iz ove grupe proizvoda, pošaljite nam upit, a naš tim će vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.
Pošaljite upitPumpe vode i termostati
Izbor kvalitetne vodene pumpe je važan stoga što je najčešće teško dostupna, pa zamjena ili izvanredni servis vodene pumpe nije jeftin. Uobičajeni vijek trajanja vodene pumpe treba se podudarati sa vijekom trajanja pogonskog remena. U prodajnom programu nudimo kvalitetne pumpe vode poznatih proizvođača Valeo, Hepu, SKF , Ruville. Na lageru držimo široki izbor za sva europska i azijska vozila.
Premium linija u ponudi
Ekonomična linija u ponudi
Kvalitetna pumpa za vodu osnova je za ispravan rad rashladnog sistema, kao i za ispravan rad motora na kojima je povezana na zupčasti remen.
Karakteristike:
Rad bez kvara uz kontstantno opterećenje
Visoki kvaliteta korištenih materijala
Asortiman
U ponudi imamo 346 dijlova za europski vozni park, po najpovoljnijim cijenama na tržištu.
Info kutak
Kod većine tekućinom hlađenih motora radi se o centrifugalnoj pumpi koja koristi impeler (rotor s mnogo lopatica za pokretanje struje tekućine). Pumpe za rashladnu tekućinu obično su pokretane klinastim remenom koji dolazi s remenice smještene na izlaznom dijelu koljenastog vratila, no neke pumpe pokreće i sustav zupčanika. U najjačem tempu rada pumpa za rashladnu tekućinu može potjerati i do 28.500 litara vode tijekom jednog sata, kada je termostat otvoren. U svojem okretanju, lopatice impelera “vuku” rashladnu tekućinu s dna hladnjaka te ju tjeraju kroz motor (džepove) i natrag u gornji dio hladnjaka. Osovina pumpe za vodu postavljena je u zabrtvljene ležajeve i ne treba ju dodatno podmazivati.
Slika 1: Dijelovi vodene pumpe
Slika 2: Neke od izvedbi vodenih pumpi
Termostat
Od toplinske energije nastale u motoru s unutrašnjim izgaranjem, samo se jedna četvrtina pretvori u koristan rad. Preostalu toplinu treba odvoditi i to tako da se ni jedan dio motora ne pregrije. Pri hlađenju tekućinom su stijenke motora oplakivane rashladnim sredstvom, a to je obično voda s raznim dodacima.
Termostat, na izlazu rashladne vode iz motora, ima zadaču zatvarati ili prigušivati protok vode kroz hladnjak, dok motor ne razvije radnu temperaturu. Kad je temperatura na stijenkama cilindara niža od 60°C, nastaje kondenzacija i korozija i stoga termostat prekida ili prigušuje kruženje vode da se motor brže zagrije.
Danas se najviše upotrebljava voštani termostat od limene kutije napunjene voskom. U vosku je u gumenoj membrani mali klip u obliku olovčice. Dok je motor hladan, ventil ma kutiji zatvara protok vode u hladnjak. A kad se vosak zagrije, rastopi se i rastegne, potisne kutiju prema dolje i ventil se otvori.
Premium dobavljač u ponudi:
Ekonomična linija:
Za sve ostale informacije (cijena, dostupnost, ponudu):
- nazovite direktno u Vama najbližu poslovnicu
- pošaljite upit u centralno skladište
- pretražite AP-AK web katalog
Ukoliko ste zainteresirani za neki od dijelova iz ove grupe proizvoda, pošaljite nam upit, a naš tim će vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.
Pošaljite upit