Pumpa goriva
Ukoliko ste zainteresirani za neki od dijelova iz ove grupe proizvoda, pošaljite nam upit, a naš tim će vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.
Pošaljite upitNaši dobavljači
Zadaća pumpe je osigurati uvijek dovoljnu količinu goriva sistemu ubrizgavanja. Bez obzira radi li se o pumpama koje su uronjene u rezervoar ili onima van njega, radnja dobave goriva se uvijek odvija pod visokim pritiskom. Iz toga razloga vrlo je bitno, u slučaju kvara, ugrađivati proizvode visoke kvalitete.
Iskustva iz servisa
Pumpe goriva u današnje vrijeme su električne i najčešće se nalaze u rezervoaru goriva. Ovdje ću navesti neke primjere koji su se dogodili u dosadašnjem radu s električnim pumpama goriva. Kao prvo najbitnije je da se rezervoar puni od 1/3 goriva na više i da se ne vozi na rezervi jer to smanjuje vijek trajanja pumpe.
Puno puta mi je automobil doveden a u rezervoaru nema goriva a ja moram recimo automobil probati i testirati u vožnji – “Ukoliko je pumpa smještena u rezervoaru – benzin preuzima ulogu hlađenja pumpe!” Da, dobro ste razumjeli.
Uz pumpu važan je i filter goriva koji bi trebalo promjeniti svakih 30000 kilometara a u našim uvjetima i češće, iako neka danas jeftinija i manja vozila nemaju filter goriva ili imaju lifetime filter odn komponentu koju se ne mjenja a služi za filtriranje benzina.
Velik broj slučajeva se desio da je automobil vozio te se zaustavio i vozač ugasio motor te nakon tog ga nije mogao više pokrenuti, i to moram priznati da su najlakši kvarovi , iako bih zano doći na mjesto i probao pokrenuti vozilo i upalim bez problema, to je zbog tog što u pumpi se slučajno potrese i spoji kontakt te ona proradi a koliko će raditi? Najsigurnija je zamjena.
Kod Fiata se zbog slabog kontakta i spojeva ,znalo dogoditi da dio instalacije u rezervoaru se pregrije i istopi što bi moglo imati fatalne poslijedice , u nekim slučajevima ni sam nisam vjerovao svojim očima što bih vidio. Pumpa doslovce karbonizirana , kablovi istopljeni i sve to umočeno u rezervoar s benzinom… Čak bi i poklopac koji zatvara rezervoar ispod kojeg je pumpa progorio i puštao benzin….pa bi vlasnik došao da mu curi benzin negdje kad ono, imaš što i vidjet.
Bilo je i slučajeva kad pumpa nije davala dovoljan pritisak goriva te je motor radio samo na minimumu ili do pola gasa i nije imao punu snagu. Pritisak je posebno bitan na starijim ubrizgavanjima tipa K-jetronic , gdje je pritisak oko 7 bari i vrlo je bitan jer je to u žargonu zvano mehaničko ubrizgavanje i ono ne radi dobro ukoliko nije dobar pritisak benzina, takva ubrizgavanja možete naći na starim Wv Golf 1 Gti, Mercedes 124 linije , Audi 80,90100, Bmw e21, Ford Escort XR3 i tako sličnim , godišta prije 1990 godine.
Moram priznati da sam radio takva ubrizgavanja neka uspješno neka neuspješno i nemam baš neko iskustvo s njima, a koliko vidim nema nitko ni od kolega , svi nešto prčkamo po tom ali….:)
Puno ljudi danas sami mjenjaju pumpu i kupuju je na nekim auto otpadima te sami montiraju.Znam kriza je i sve to ali puno puta naprave gore nego što su mislili, jer oni kupuju pumpu na otpadu po izgledu, gabaritu i kako izgleda a ne po tom koji pritisak stvara , jer danas ima pumpe koje izgledaju identično ali se razlikuju po pritisku i količini litara u minuti, pa tako kad stavite pumpu od 3 bara pritiska gdje ide pumpa od 1 bara , automobil će raditi ali će najvjerojatnije puno trošiti , onda će ragultor benzina popustiti pa će početi curiti gorivo, i tako jedan slučaj za drugim….
Osim gore navedenih proizvođača, na tržištu ima i kineskih pumpi goriva, koje koštaju i
50% manje od navedenih prozvođača. Nažalost, praksa je pokazala relativno kratki vijek trajanja istih…
Za sve ostale informacije (cijena, dostupnost, ponudu):
- nazovite direktno u Vama najbližu poslovnicu
- pošaljite upit u centralno skladište
- pretražite AP-AK web katalog
Slika 1: Pumpa goriva postavljena izvan rezervoara
Slika 2: Pumpa goriva postavljena izvan rezervoara
Ukoliko ste zainteresirani za neki od dijelova iz ove grupe proizvoda, pošaljite nam upit, a naš tim će vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.
Pošaljite upit