Homokinetički zglobovi, poluosovine
Ukoliko ste zainteresirani za neki od dijelova iz ove grupe proizvoda, pošaljite nam upit, a naš tim će vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.
Pošaljite upit
Pogonska grupa
- Poluosovine (nove i reparirane)
- Homokinetički zglobovi
- Setovi za popravak zgloba (manžetne)
Premium dobavljači
Ekonomična linija
Ponuda dielova za prenos gibanja sadrži poluosovine i homokinetičke zglobove. Poluosovine Starline isključivo su nove, nisu reparirane, isti delovi u proizvodnom zavodu prolaze kroz strogu izlaznu kontrolu kvaliteta. Homokinetički zglobovi karakterisani su masivnom izvedbom s površinskim kaljenjem radnih površina. U pakovanju ćete naći kompletan set za zamenu zgloba, uklj. manžetne i mast za podmazivanje. Kvaliteta materijala i tehnologije proizvodnje podleže certifikaciji.
Karakteristike:
- Nove poluose i zglobovi
- Masivna izvedba
- Stroga izlazna kontrola kvaliteta
- Produženi životni vijek
- Upotreba za vozila s ABS i bez ABS
- Homokinetički zglobovi vanjski i unutrašnji
Korisne informacije
Homokinetički zglob je mehanički dio koji dozvoljava vratilu da prenosi snagu preko promjenljivog kuta, pri konstantnoj brzini obrtanja, bez značajnog porasta u trenju i slobodnom hodu. Uglavnom se koriste na automobilima sa pogonom na prednjim točkovima i pogonom na sva četiri točka. Međutim, automobili sa pogonom na zadnjim točkovima sa nezavisnim zadnjim ovjesima najčesšće koriste homokinetičke zglobove na krajevima zadnjih poluosovina. Na primjer, Audi Quattro ih koristi na sve četiri poluosovine, te na glavnoj pogonskoj osovini, što čini ukupno deset homokinetičkih zglobova (po dva na četiri poluosovine, te dva na pogonskoj osovini).
Pronalaženje defekata i dijagnoza
Homokinetički zglobovi su obično pouzdani i, većinom, nemaju problema pri radu. Dva najčešća kvara koja se mogu desiti je habanje i djelomično zauzeće.
Pohabanost u vanjskom zglobu obično se manifestuje kao vibracija pri određenim brzinama, slično vibracijama koje uzrokuje nebalansiran točak. Kada se automobil vozi sporo u uskim krugovima, pohabani zglobovi prave ritmične zvukove klikanja ili pucketanja. Buka, koja nastaje kada se skreće desno, znači da je lijevi homokintički zglob potrošen, i obrnuto. Pohabanost u unutrašnjim zglobovima manifestuje se kao nejasan ili oštar zvuk kada se dodaje snaga, ili, ako je kvar ozbiljan, kada se pušta gas.
Djelomično zauzeće uzrokuje čudan osjećaj “tapkanja” kroz ovjes. Uzrokuje ga pregrijavanje zgloba, a što je uzrokovano pucanjem manžetne vanjskog zgloba i curenjem maziva iz istog. Ako se uoči na vrijeme, moguće je pažljivo očistiti zglob, te zamijeniti manžetnu uz dodavanje novog maziva.
Slika 1: Manžeta zgloba pokazuje znakove pucanja
Slika 2: Ovakva manžeta u krakom vremenskom roku uništava homokinetički zglob
Slika 3: Poluosovina sa novom manžetom
Ukoliko ste zainteresirani za neki od dijelova iz ove grupe proizvoda, pošaljite nam upit, a naš tim će vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.
Pošaljite upit